DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Дисертації та автореферати дисертацій >
Автореферати дисертацій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13645

Название: Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками
Другие названия: Activation of knowledge and cognitive activity of non-language specialties’ students in the process of working with dictionaries
Авторы: Кирикилиця, Валентина Василівна
Kyrykylytsia, Valentyna V.
Ключевые слова: активізація
навчально-пізнавальна діяльність
робота зі словниками
модель
словникова технологія навчання
activation
knowledge and cognitive activity
dictionaries activity
model
dictionary technology
Дата публикации: 2013
Издатель: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Библиографическое описание: Кирикилиця, В. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками : автореферат... канд. пед. наук, спец.: 13.00.09 - теорія навчання / Кирикилиця В. В. – Тернопіль : Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, 2013. – 20 с
Краткий осмотр (реферат): Дисертацію присвячено проблемі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками. У роботі проаналізовано основні підходи до визначення понять «навчально-пізнавальна діяльність», «активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів»; розкрито дидактичну суть словників; сформульовано зміст базового поняття «словникова технологія навчання»; розроблено критерії, показники і рівні сформованості навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками, яка включає мотиваційно-цільовий, змістовий, операційно-діяльнісний і оцінювально-результативний компоненти, що утворюють з дидактичними умовами цілісну динамічну систему і формують завершений цикл суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу в аудиторній та позааудиторній роботі.
The thesis is devoted to the problem of activation of knowledge and cognitive activity of non-language speacialties’ students in the process of working with dictionaries. In the paper the main approaches to the definition of notions “knowledge and cognitive activity”, “activation of students’ knowledge and cognitive activity” have been clarified; didactic essence of dictionaries has been revealed; the basic term “dictionary technology” has been formulated; criteria, indices and levels of non-language speacialties students' knowledge and cognitive activity formation in the process of working with dictionaries have been defined; the model of activation of knowledge and cognitive activity of non-language specialties students’ in the process of working with dictionaries which includes aim-motivational, content, operationally-acting, evaluation-resultant components that form with didactic conditions the dynamic system and complete cycle of subject-subject interaction between participants of the educational process during classroom and extra-curricular activities has been theoretically designed and its efficiency has been experimentally examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/13645
Располагается в коллекциях:Автореферати дисертацій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
avtoref_kyrykylyca.pdf623,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь