DSpace О системе DSpace
[Новый пользователь? Зарегистрируйтесь!]
 

eSNUIR >
Наукові видання Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки >
East European Journal of Psycholinguistics >
East European Journal of Psycholinguistics, 2017, Volume 4, Number 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14879

Название: A Neurocognitive Perspective on Language Acquisition in Ullman’s DP Model
Другие названия: Нейрокогнітивна перспектива оволодіння мови в декларативно-процедурній моделі Ульмана
Авторы: Gotseva, Mariana
Готцева, Маріана
Ключевые слова: neurolinguistics
language acquisition
declarative / procedural model of SLA
нейролінгвістика
декларативна / процедурна модель оволодіння другої мови
оволодіння мови
Дата публикации: 5-Ноя-2018
Серия/номер: Volume 4;Number 2
Краткий осмотр (реферат): In the last few decades, the studies in second language acquisition have not answered the question what mechanisms a human’s brain uses to make acquisition of language(s) possible. A neurocognitive model which tries to address SLA from such a perspective was suggested by Ullman (2005; 2015), according to which, “both first and second languages are acquired and processed by well-studied brain systems that are known to subserve particular nonlanguage functions” (Ullman, 2005:141). The brain systems in question have analogous roles in their language and nonlanguage functions. This article is meant to critically analyse the suggested DP model within the context of neurocognitive studies of L2; and evaluate its contribution to the field of SLA studies. Упродовж останніх декількох десятиліть дослідники в галузі оволодіння мови не спромоглися знайти відповідь на питання, які ж саме механізми людського мозку залучені під час оволодіння мови. Однією з нейрокогнітивних моделей, спрямованих на з’ясування питання оволодіння другої мови (SLA), слугує модель Ульмана (2005; 2015), згідно з якою «під час оволодіння та обробки і першої, і другої мови залучені добре вивчені системи мозку, що виконують також функції, не пов’язані з мовою» (Ullman, 2005:141). Зазначені системи здатні виконувати подібні мовні та немовні функції. Стаття має за мету критично проаналізувати запропоновану модель у контексті нейрокогнітивних досліджень другої мови, а також оцінити її внесок до галузі досліджень питання оволодіння другої мови (SLA).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/14879
ISSN: 2313-2116
Располагается в коллекциях:East European Journal of Psycholinguistics, 2017, Volume 4, Number 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
161_EEJPL_4_2_gotse.pdf252,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь